duminică, 29 ianuarie 2017

Un venit suplimentar



Cu siguranta va doriti un venit suplimentar, mai ales acum ca stam cu bebe si nu numai.
Va propun sa facem un test sa vedem daca reusim sa facem ceva banuti in plus.
Este vorba despre un site de advertising din Rusia cu PayPerView. Pasii pe care trebuie sa-i urmati sunt:
1. Sa intrati pe acest link https://goo.gl/eSm3RR
2. Sa intrati pe link de pe Google Chrome sau sa aveti setat Google ca si motor de cautare pentru a traduce pagina in totalitate in limba engleza sau in limba romana.
3. Sa va creati un cont foarte simplu - user, parola si adresa de mail - userul trebuie sa contina si cifre si litere.
4. Click pe start advertising.
5. Introduceti cele 4 cifre in casuta de sub ele si apasati pe continue.
6. Sa trimiteti link-ul ce contine id-ul utilizatorului vostru la cat mai multe persoane, pana va veti face o echipa activa de 40 de persoane(asta nu este obligatoriu,doar daca vreti inca 50% din veniturile lui/ei. Ulterior veti putea scoate banii direct pe card, prin transfer bancar sau prin posta.


P.S.: Ieri mi-am facut si eu contul si e destul de simplu sa dai click in casuta aia, sa introduci 4 cifre si apoi continuare, poti sa stai si cu ochii pe copil, sa faci chestii prin casa, sa iesi la plimbare cu bebele, etc.

Eu am strans deja in nici 2 ore 100 lei bani romanesti

Spor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu