vineri, 27 ianuarie 2017

Prietenul nedespartit

De curand eu mi-am cumparat
Cel mai tare smartphone
Poate pentru voi nu-i tare
Un Huawei P8 Lite negru


Stiu ca el are nevoie
De o folie protectoare
Asa ca am dat un search
Pe prietenul meu GOOGLE

Si-am gasit ce cautam
Folii protectoare
La pret foarte redus
Doar AICI gasiti

Datorita campaniei lor
De Valentine’s Day
In perioada 10-14 februarie
Poti cumpara folii la pret foarte,foarte redus.

Daca tot nu v-am convins
Am sa va dau si motive


1)O data ce v-ati pus folia scapati de grija display-ului zgariat
2)Ofera protectie anti-soc foarte ridicata
3)Calitatea maxima a rezolutiei
4)O suprafata delicata display-ului,beneficiind astfel de o experienta placuta la fiecare utilizare a smartphone-ului.
5)Si mai ales este foarte subtire incat o sa crezi ca nu ai nimic pe ecran.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu