miercuri, 3 iulie 2019

Paste a la Cik

Buna prieteni,azi ingerasi mei au avut pofta de paste si m-am pus pe bucatarit ;) 

Nu seamana cu reteta originala de paste,dar ingerasilor mei le-a placut nespus de mult.
Este super simplu de preparat si intr-un timp foarte scurt.


Eu am folosit paste de la Barilla Penne Rigate,dar voi puteti folosi ce paste aveti prin bucatarie.

Am mai avut in frigider muschi file(asta mananca copii mei)

Smantana de gatit nu am avut,dar am avut ceva mult mai bun si anume Eco Crema din nuca de cocos pentru gatit 200 ml o puteti gasi chiar AICI si la un pret foarte bun ;) 

Stiu ca acum o sa imi ziceti ca sunt putin zuzi,dar va spun sincer ca este foarte bun...nu contine gluten sau lactoza.

Aceasta crema este cunoscuta si ca smantana vegetala.

Fierbeti pastele conform instructiunilor de pe pachet,Mushiuletul il taiati si il trageti putin la tigaie in putin ulei de masline.

Crema din nuca de cocos o amestecati cu 2 galbenusuri de ou si adaugati sare si piper dupa gust.Adaugam acest amestec peste muschiulet si se mai fierbe 1 minut.

Se pun pastele peste sos si amestecam.Se serveste fierbinti si cu parmezan...eu nu am avut si tot au mancat copii.

Pofta Buna!
Mai multe produse bio gasiti chiar AICI. Pupici cu sclipici :-* 

#RețeteBioPeScurt #BioFun #EuSuntBioMania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu