marți, 2 iulie 2019

„DUMBRAVA” DIN JURUL CASEI MELE

In apropierea casei mele am un parc foarte mare.Sincera sa fiu pana acum era jalnic...anul trecut a fost refacut,modernizat,iar de atunci nu ratez nici o ocazie sa ma duc cu copii la joaca...
Este foarte multa verdeata,copaci desprinsi din povesti,iarba dintr-un verde impecabil si un aer foarte proaspat.

Inainte nimeni nu mergea in parc,dar de 1 an de zile este foarte populat...oamenii foarte atenti si noi odata cu ei.

Mentinem curatenia si avem grije ca nimic sa nu se rupa sau sa se strice.

Mi-am invatat copii de asemenea,daca vad harti sau mizerie sa le ridice si sa le aruncu la cos...pentru ca numai noi putem face o lume mai curata si mai verde.

Pastrati curatenia oriunde mergeti!

Inca ceva foarte important : Luni, pe 8 iulie, se lansează la Cartoon Network cele mai noi episoade ale serialului animat Craig și Dumbravă vor fi difuzate de luni până vineri, de la 12:40.
Lasati-mi in comentari daca si voi priviti cu copii vostri aceste desene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu