vineri, 8 decembrie 2017

Cea mai buna apa



Eu de 6 luni m-am mutat la țară și apa din fântână nu se poate bea asa ca am tot încercat sa vad care este cea mai buna apa de pe piața...mai ales pentru copii mei. Si asa am ajuns la apa Aquatique.



De ce aceasta apa?

Pentru ca apa minerală naturală Aquatique îşi are izvorul în inima munţilor Carpați la o altitudine de 1.100 de metri, în zona protejată Parcul Natural Bucegi, rezervaţia naturală Abruptul Prahovean. Cu o compoziție echilibrată și o mineralizare redusă de numai 104 mg/l, Aquatique este o apă minerală naturală recomandată pentru consumul frecvent al întregii familii. Aceasta îndeplinește criteriile de compoziție și puritate pentru a putea fi consumată de bebeluși și copii, conținutul recomandat de minerale al apei fiind sub 120 mg/l. 

În 2017, apa oligominerală naturală Aquatique a fost desemnată, pentru al doilea an consecutiv, câștigătoare la categoria „Apă minerală plată pentru sugari și copii mici”. Topul a fost alcătuit de către revista Forbes România pe baza unui studiu realizat de Institutul D&D Research în perioada iulie – septembrie 2017, pe un eșantion reprezentativ pentru spectrul național, care a cuprins aproximativ 1000 de mame. Mamelor li s-a cerut să precizeze ce apă minerală plată cumpără pentru copiii lor, să numească marca de apă în care au încredere, care este cea mai sigură, și să denumească brandul de apă cu cel mai înalt nivel de calitate.

Si dacă 1000 de mame au dat apa aceasta copiilor lor,atunci aceasta este și alegerea mea.Si as recomanda ca și restul mămicilor sa o dea copiilor lor pentru ca este cea mai buna,o recomanda și Societatea Romana de Pediatrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu