vineri, 10 noiembrie 2017

AFFILIATE RANKING

Am de ceva vreme acest blog si am auzit de foarte multe ori despre affiliate marketing...m-am si inscris si sincer inca nu m-am familiarizat cu asta inca.

Dar in orice caz nu vreau sa ma dau batuta inainte sa incerc asa ca am tot incercat sa invat.
Stiu in mare parte despre ce este si ce trebuie sa fac,dar inca eu  nu am castigat din asta.

Greu nu este cu putina ambitie si cu pasi mici ma dau pe brazda(asa cum se spune la mine la tara :D )

Recunosc ca sunt inscrisa de ceva vreme pe 2Performant dar se pare ca sunt doar pe acest loc 2769 din cauza ca nu m-am ocupat deloc cand m-am inscris.

Affiliate Ranking este un clasament cu toti userii,clasamentul se stabileste in functie de comisioanele fiecaruia.
Dar acum ca am aflat cu ce se mananca incerc sa ajung macar in top 100 :P

Mai pe scurt daca ai blog poti castiga bani stand la PC si promovand companii castigi banuti...simplu nu?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu