luni, 27 martie 2017

Scrisoare pentru parinti

                Dragi mei parinti
Va multumesc mult ca existati in viata mea chiar daca acum nu mai sunteti impreuna cu mi-as dori eu.
Am inteles ca nu se mai poate si ca sunteti alaturi de mine atunci cand eu am nevoie de un sfat de la voi.
M-ati ajutat sa inteleg ce inseamna sa respecti si sa fi respectat.Cum sa le explic la randul meu copiilor mei ce este bine si ce este rau si cel mai important pentru mine mi-ati daruit multa iubire.

Daca vreti si voi sa participati la concurs nimic mai simplu...scrieti o scrisoare pentru parintii vostri prin care le multumiti pentru ca v-au sustinut atunci cand ati avut nevoie.Trimiteti scrisorile pe pagina Multumesc Parintilor puteti sa publicati scrisorile si pe pagina lor cu tagul pagini si hashtagul #multumescparintilor
Numai asteptati inscrietiva si puteti castiga prin tragere la sort premii in valoare de 500 lei fiecare.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu