sâmbătă, 25 martie 2017

Carolimetru Caroli

Cred ca stim cu toti cat este de important ca produsele alimentare sa fie pastrate corect....nu cum am mai vazut eu pe la alte magazine,dar ma abtin 😔

Ei acum este mult mai simplu pentru ca doar cei de la Caroli Foods se preocupa continuu de calitatea produselor lor,iar pentru a se asigura ca fiecare consumator primeste produsele lor in conditii foarte bune,au ales sa distribuie produsele proprii doar catre partenerii care respecta si inteleg conditiile de pastrare si depozitare.

Salamurile Semenic Extra de la Caroli au o noua eticheta inovatoare cu cadran termosensibile denumit Carolimetru Termic.

Eticheta isi schimba culoarea din verde in galben in functie de temperatura produsului si te ajuta sa il mentii asfel la temperatura optima de 2-8 °C .

Iepurasul Carolino
A venit acum la mine

Sa ma-nvete ce inseamna
Carolimetru Termic

Eu odata ce-am invatat
Repede m-am imbracat

Si-am ajuns la magazin
Unde eu am cumparat

Un produs gustos,foarte sanatos
Salamul Extra e #mâncarecunotificare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu