marți, 7 februarie 2017

Asa a venit Cecilia


Eu am nascut la varsta de 19 ani si 2 luni o fetita sanatoasa si foarte frumoasa,si imi aduc aminte parca ar fi ieri,era in data de 21 cand mi s-a rupt apa, dar cum sunt mai rusinoasa din fire nu am spus la nimeni pentru ca nu stiam ce este si nici nu aveam dureri.

Dar din pacate noaptea pe la ora 02:30 m-au luat durerile si atunci le-am dat desteptarea la toti din familie, cand m-a vazut mami si-a dat seama din prima ca trebuie sa nasc asa ca l-a pus pe sotul meu sa sune la salvare si am ajuns la Spitalul Nr.1 din Craiova la ora 06:00. 

Am ajuns in sala de nasteri tocmai la ora 13:10 cred. Stiu sigur ca in data de 22 mai ora 13:28 am nascut o fetita frumoasa foc, avea 51 de centimetri si 3,300 kg. 

Asistentele mi-au aratat-o foarte putin, dar am trimis-o pe mami sa o vada si sa-mi spuna mai multe despre fiica mea. Doamna doctor Cazacu mi-a spus sa stau linistita ca este foarte sanatoasa si ca o sa mi-o aduca sa o alaptez mai tarziu. 

O asteptam cu sufletul la gura ca sa o vad si sa o tin in brate si sa o ingrijesc, dar am asteptat si tot am asteptat si nimic, cum intra cineva pe usa salonului credeam ca este asistenta cu fiica mea dar nu era, am tot asteptat pana la ora 01:00. 

Nu puteam nici sa stau intr-un loc sau sa dorm, ma gandeam intruna la ea. Ma gandeam daca nu ma descurc, daca nu o ingrijesc cum trebuie si intr-un final a aparut, era atat de firava si de frumoasa, am luat-o in brate si am hranit-o nu puteam sa imi i-au ochi dupa ea. 

In noaptea aceea nu am inchis un ochi, am stat langa ea tot timpul nu imi venea sa cred ca eu, practic un copil am dat nastere unui pui de om atat de frumos. A doua zi am primit multe vizite. 
Ma bucur foarte mult ca am o fiica sanatoasa si foarte naroada cum sunt copii in general.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu