vineri, 24 iunie 2016

TELEFONUL MEU


Acum 1 an si jumatate aproape 2 mi-am luat un telefon care pe mine m-a incantat foarte mult,nu va ganditi acum ca am nu stiu ce gadget foarte scump(cat o masina).Nici nu as da 4000 lei pe un telefon,mai bine mi-as lua o masina.
Si sa revenim la frumusetea mea(telefonul meu).Pana acum i-am schimbat geamul cu tot cu touchscreen de 2 ori,asta in ultimele 5-6 luni :) din cauza la zgârieturi.
Stiu ca multi o sa ma criticati,dar nu pot renunta la el...cum se zice si despre relatia unui cuplu...dupa un timp iubirea dispare,dar apare obisnuinta...asa si eu cu Huawei-ul meu.

Recent nu de mult am aflat de WowFixit care m-a incantat foarte tare,daca aveam WowFixit pe ecran nu il mai zgariam si nici nu il mai schimbam.

WowFixit este un produs proaspăt lansat în România și este una dintre cele mai bune soluții pentru a avea grijă de ecranul dispozitivelor tale. Este o soluție care se aplică pe ecranul telefonului, tabletei, laptopului sau chiar smartwatch-ului pentru a le proteja. Soluția se întărește după aplicare și devinde un strat asemănător sticlei, cu proprietăți incredibile: fără bule la aplicare sau după (așa cum se întâmplă în cazul foliilor obișnuite), este ultra-rezistent la zgârieturi, anti-bacterian și invizibil.

Soluția WowFixit îi are ca ambasadori în România pe Daniel Buzdugan și Mihai Morar, parte din
multe întâmplări cu scenarii în care o protecție sporită a ecranului este necesară. Pachetul
Wowfixit se poate comanda online, dar va fi disponibil și în punctele de vânzare din București și
din toată țara. La parteneri și distribuitori, va putea fi achiziționat din Carrefour Colentina
București, Grand Arena Berceni București, Auchan Militari București, Golden Plaza Baia Mare și
Iulius Mall Cluj. WowFixit poate fi cumpărat la prețul de 59 de lei, cu livrare gratuită în toată
țara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu