joi, 23 octombrie 2014

Cum visez nunta mea

Sa va spun ceva(poate ca uni stiti deja)eu nu sunt casatorita cu iubi meu(nici la primarie,nici la biserica)eu sunt de parere ca un act nu ne leaga mai mult iubirea pe care ne-o purtam,doar ca in caz de divort te-ar costa niste banuti,in rest nimic :) (asta gandesc eu,multi dintre voi poate o sa ma criticati).Ca orice femeie imi doresc sa port o rochie alba de mireasa in care sa ma simt eu bine.
Nunta la care visez eu este ceva restrans cu familia si prieteni(poate ca in viitorul apropriat am sa port si aceasta rochie).Buchetelul de flori as vrea sa fie din trandafiri rosii,iar aranjamentele florale de pe mese sa fie tot din trandafiri,dar in combinatia (rosu si alb) sigur ar arata minunat.


Trandafirul este floarea specifică celor născuți în luna iunie și floarea care se oferă la aniversarea de 15 ani de căsnicie. Potrivit zodiacului, trandafirul este specific celor născuți  în zodia balanță, dar și gemenilor sau taurilor.Eu asta nu prea o cred,deoarece eu sunt nascuta in martie si sunt berbec,in schimb ador trandafiri(mai ales cei rosi)

Mesajul buchetului de trandafiri rosi :

Trandafirul roșu simbolizează iubire, pasiune. Numărul trandafirilor are și el o semnificație: un singur trandafir simbolizează dragoste, 10 trandafiri simbolizează recunoștință, 25 de trandafiri transmit felicitări, iar 50 de trandafiri simbolizează iubire necondiționată. Nuanța de roșu este și ea importantă. Roșu aprins înseamnă dragoste, culoarea vișiniu simbolizează iubire inconștientă. Un trandafir uscat arată că dragostea s-a terminat, iar un boboc de trandafir simbolizează iubire tinerească și frumusețe. 

Florile dau culoare evenimentelor din viața ta, fie că vorbim despre o nuntă, un botez, o aniversare sau o simplă surpriză din partea celor dragi. Florăria April este alături de tine în găsirea florilor perfecte, pe care le aducem din Olanda sau de la floricultori locali. Pe lângă aranjamente florale, buchete și plante în ghiveci, la April mai găsești invitații de nuntă și botez, mărturii și diverse decorațiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu