sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Sa vina CRACIUNUL


Astept sa vina Craciunul sa pot sa impodobesc bradul alaturi de familia mea,sa pregatim prajituri si retete gustoase si mai ales sa ne simtim din nou copii cu minunatele dulciuri cu jucari de la CandyToys.

O brad frumos,o brad frumos
Eu vreau un dulce CandyToys

Tu esti dulcele cel mai gustos
Ma faci sa fiu foarte vios

Ca esti cel mai gustos
In bradul meu stufos

Cum sa nu iubesti dulciurile celor de la CandyToys ca sunt foarte,foarte delicioase...Mai ales de sarbatori sunt nelipsite,atat pentru copii mei,cat si pentru mine si sotul meu.

Astept cu nerabdare sa impodobim bradutul cu dulciuri de la ei.

O sa ne primim invitati cu aceste minunati dulci Jucarii Trio Sanius speciale pentru copii,dar si pentru noi adultii...Eu cred foarte tare ca in fiecare inima de adult se gaseste un copil,chiar daca am crescut si avem la randul nostru copii,in sufletul nostru ramanem tot copii :-* 

Daca va doriti si voi in bradutul vostru minunatii dulci,gasiti AICI tot ce va doriti!

Astept comentarii de la voi despre cum vi se par produsele lor(asta daca le-ati incercat pana acum),eu sunt mega incantata de ele si ce anume va intereseaza cel mai mult de la ei dupa site.

Si inca ceva foarte,foarte important ca era sa uit...in fiecare zi intre orele 12-13 aveti transportul gratuit,da ati auzit foarte bine nu mai stati pe ganduri pupici cu sclipici:-*



3 comentarii: