sâmbătă, 3 august 2019

Genți,rucsacuri și borsete bărbați

Dragul meu soț,

Dacă aş fi putut să găsesc cuvintele potrivite pentru a descrie în detaliu sentimentele frumoase pe care le am pentru tine, ţi le-aş fi spus încă de când ne-am întâlnit. Cel mai bun lucru pe care pot să-l fac este să ţi le arăt acum.

Te iubesc atât de mult!.. Eşti cel mai bun lucru din viaţă mea. Eşti cea mai bună poezie scrisă vreodată, cel mai frumos cântec compus, cel mai frumos tablou pictat.Ești cel mai bun tătic din lume.Niciodată n-am crezut că voi fi aşa de norocoasă şi că voi avea aşa un bărbat ca tine!

Te iubesc mai mult decât îmi iubesc viaţa, în fiecare zi mai mult şi este cel mai frumos sentiment pe care l-am încercat vreodată.

Întotdeauna a ta soție :-*

Am găsit un super cadou pentru tine,știu că nu prea îți place să ți se facă cadouri,dar cu siguranță această borsetă te va încânta.

Mai sunt câteva zile și împlinim 2 ani de la căsătorie și 10 ani de când ne-am întâlnit.Te iubesc raza mea de soare :-* 

Luke este o borsetă pentru bărbați, o borsetă de mână realizată din piele naturală, de calitate foarte bună. Borseta are o formă dreptunghiulară, practică și suficient de încăpătoare pentru a depozita lucrurile strict necesare. Are un aspect elegant, dar poate fi purtată și cu ținute casual.

Dacă aveți și voi un bărbat special în viața voastră intrați AICI și comandați cele mai bune produse lucrate de producători români.Au produse și pentru femei...de la genți la poșete.

Vouă ce produs vă face cu ochiul?Scrieți-mi în comentari.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu