luni, 10 iunie 2019

Economisesc energie

De mica am stat la bloc si am fost invatata sa fac economie de electricitate,gaze si apa.

Poate vi se pare foarte greu,dar sincer este foarte simplu,trebuie sa va doriti sa economisiti si toate vin de la sine.

Mai nou se invata si in gradinite si scoli despre economisirea electricitati,apei etc.

Fiica mea este in clasa intai si deja stie cum sa faca economie de apa si electricitate...mai nou este ea mama si eu copilul :D a inceput sa ma certe daca las becul aprins mai mult de 1 minut fara sa am nevoie de lumina.

Apa o lasati sa curga doar daca aveti nevoie si nu non-stop.

Folositi oale mai mari decat ochiul de la aragaz,daca folositi oale mai mici pierdeti mult gaz si tot timpul folositi capac pentru a economisi timp la fierberea legumelor si bineinteles gaz.

Daca nu facem noi economie atunci cine?

Inca ceva foarte important cei de la E.ON au lansat proiectul #EconomiiLaPuterea100 prin care si-au propus sa va prezinte 100 de sfaturi care sa va ajute sa economisiti energie.

Intrati AICI ca sa vedeti ideile celor de la E.ON

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu