vineri, 14 aprilie 2017

Balaceala copiilor

Fetita mea isi dorea enorm sa aibe o piscina,dar cum stateam la bloc nu am avut cum sa-i luam una.
Asa ca singura solutie ar fi fost sa ne mutam la parinti mei la tara...asa putem sa-i luam piscina pe care ea si-o dorea foarte mult.
Asa ca am cautat sa vedem modelele si mai ales cum se intretine una.
Modelul ales este acesta pentru ca este roz si ei ii place mult roz-ul.
Cum sa intreti o piscina curata si dezinfectata

Ca sa menti piscina curata trebuie sa iti pui o prelata pe ea atunci cand nu o folosesti.
Tratarea apei corect...am optat pentru un amestec de substante cu actiune rapida de dezinfectare si puternic efect algicid fungicid si bactericid formula sa speciala previne formarea si dezvoltarea algelor din apa de piscina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu