luni, 31 octombrie 2016

Fara net atunci cand ai nevoie!

Cui nu i sa intamplat...sa ramana fara net?

Chiar zilele trecute mi sa intamplat sa raman fara conexiune la internet si aveam foarte mare nevoie de el ca sa trimit un document prin email...dar din pacate pentru mine a fost in zadar sa trimit acel document...in acea zi...chiar daca am sunat la ei nu au putut sa mi-l faca sub nici o forma...am asteptat pana a doua zi pentru a veni cineva ca sa mi-l faca.
Eu am fost nevoita sa apelez la o prietena foarte buna pentru a trimite acel document foarte important pentru mine.

Am primit aceasta provocare din partea celor de la D-Link,care implineste 30 de ani de la infintare.

Produsele D-Link se găsesc la Altex, eMag, Flanco, PC Garage, EvoMag sau cel.ro.

Compania D-Link produce soluţii de conectivitate wireless, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru diverse medii, cum ar fi: locuinţă digitală, birouri mici/birouri din locuinţa personală (SoHo – Small Office/Home Office), întreprinderi mici şi mijlocii (SMB – Small to Medium Business), până la mari companii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu