sâmbătă, 12 decembrie 2015

Un moment de neuitat





Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agenție de servicii filmare, fotografie, sonorizare și lumini, pentru evenimentul tău.

Momente de neuitat sunt multe in viata mea,dar cu siguranta venirea pe lume a fiicei mele este cel mai important moment pe care mi-l amintesc cu mare,mare drag.

Din pacate nu am avut o camera performanta pentru a fotografia momentul,dar noroc cu telefonul ca l-am avut la indemana.

Cel mai important moment pe care l-am pastrat in secvente foto si video a fost in ziua cand fetita noastra s-a crestinat.

4 comentarii:

  1. Copiii sunt minunea lumii care ne fac viata mai frumoasa si ne implinesc ca oameni, iar pozele si filmarile poarta in ele si putin din sufletele noastre. Sa-ti traiasca fetita si sa va bucurati de ea! Este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am imortalizat momentele copilului cand a mers la gradinita si prima zi de scoala. Sunt amintiri frumoase, pe care sper sa le revada cu placere.

    RăspundețiȘtergere