vineri, 14 august 2015

Lipeste orice fara suruburi si cuie



Zilele acestea am aflat ca pot sa nu mai folosesc ciocanul si cuiele,asta noroc cu sotul meu.....am vrut sa-mi pun un ceas pe perete si un tablou.....ma chinuiam degeaba....am strambat si cuiele,dar m-am si lovit din neatentie.....si hop apare si el de la servici.
Ma intrebat ce vreau sa fac si i-am zis....iar el a inceput sa rada....si a zis sa folosesc Super Glue Mini Trio Universal ca lipeste orice,de la portelan la plastic si asta doar in cateva secunde fara bataie de cap si mai ales fara unghiute vopsite in negru :)

De azi inaite am sa folosesc toate produsele Moment de pe www.lopesteorice.ro cand am sa imi renovez casuta si mai ales fara siuruburi si chuie. :D








Iar ca o noutate, cei care cumpara produse Moment de minim 50 de lei pana pe 15 septembrie 2015 și inscriu bonul pe www.lipesteorice.ro pot castiga unul dintre cele 6.300 pranzuri la McDonald’s, 500 lei saptamanal sau marele premiu de 1.000 euro.




Un motiv in plus pentru a avea in casa un Moment, in orice moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu