joi, 2 februarie 2017

Schimbarea in bine

De cand am aflat de BLOGAL INITIATIVE nu pot decat sa le multumesc ca am avut ocazia sa-i cunosc si sa particip la campaniile organizate cu ajutorul lor pe site si de fiecare data am aflat ceva nou.

Eu astept cu nerabdare de fiecare data urmatoarele campani ca sa pot sa ma inscriu si sa primesc multe,multe puncte.

Am aflat de multe bloguri pe care nu le stiam,iar acum le citesc cand am mai mult timp liber.

De 6 ani scopul lor este de a strange in jurul acestei initiative bloggeri care vor sa se profesionalizeze si care vor sa se implice in dezvoltarea pietei locale in care ei activeaza.

Scopul lor este de a demonstra practic clientilor, prin intermediul campaniilor pe bloguri, cum le poate aduce social media beneficii. Pe de alta parte, doresc sa arate bloggerilor perspectiva unei campanii din partea agentiei si a clientului pentru ca bloggerii sa inteleaga mai bine ce au de facut.

Echipa: 

Cristian China-Birta (aka Chinezu)
blog – chinezu.eu
Social Media – Facebook & Twitter

Vlad Dulea
blog – vlad.dulea.ro
Social Media – Facebook & Twitter

Cristian Florea
Social Media – Facebook & Twitter 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu