joi, 2 februarie 2017

Premii castigate alaturi de BLOGAL INITIATIVE

Multi ma intreaba de ce ma chinui sa scriu de fiecare data pe blog???Raspunsul este de fiecare data acelasi...in primul rand scriu ca imi place,nu o fac din obligatie si in al doilea rand am sansa de a castiga si unele premii(adevarat mai mari sau mai mici)pentru mine conteaza si o mica atentie stiind ca am luat-o pe meritul meu....si in al treilea rand am sansa sa strang puncte pe care le folosesc in GiftShop pentru achizitionarea de produse sau servicii oferite de Blogal Initiative .

Pot spune ca am castigat cateva premi care pentru mine au semnificat foarte mult....brataruse de argint pentru ingerasii mei...canute personalizate cu pozele copiilor mei....un WowFixit pentru ecranul telefonului meu....vouchere...suc de la YO...si multe altele :) 
 
Aici este doar o parte din ele :) daca aveti blog inscrieti-va si voi...in partea dreapta este un banner cu Blogal Initiative dati click si faceti-va cont.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu