sâmbătă, 6 august 2016

Preluarea apelurilor de Flanco

 De multe ori avem nevoie de informatii importante despre anumite produse si servicii asa ca am apelat la call center si m-am informat in cat timp ajunge o comanda.Ei bine, azi am fost surprinsa de timpul mare de asteptare (2 minute si 15 secunde).Azi find sambata a durat un pic mai mlt decat de obicei(stiu pentru ca am mai sunat inainte).Flanco isi propune sa iti raspunda la apel in maxim 40 de secunde si in acelasi timp urmareste sa reduca permanent timpul de preluare a apelurilor,chiar daca azi a durat peste 40 secunde :) .Daca nu ma credeti am si dovada,am filmat ca sa va conving de  #suportclientinonstop al celor de la #flanco



Mulți dintre noi au fost nevoiți la un moment dat să sune într-un call center și știm cu toții că, de cele mai multe ori, timpul pe care îl aștepți ca să-ți răspundă cineva la telefon e mai mare decât timpul efectiv pe care-l petreci discutând cu persoana de la celălalt capăt al liniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu