vineri, 24 iunie 2016

Nu pot trai fara frigider

Nu imi pot imagina viata fara un frigider.In fiecare zi il deschid de cel putin 2 ori...vara il deschizi de 100 de ori pentru a bea apa...in plus mancarea nu o poti lasa afara(pentru ca se strica)
Eu si iarna am mare nevoie de el...
De felul meu sunt foarte mofturoasa si pretentioasa la mancare si nu pot sa mananc,mancare nici din frigider daca trece cateva zile(mancarea fiind buna,doar eu sunt mai zizi si nu pot sa mananc)
Sa nu mai spun de inghetata...daca o lasam afara se topeste asa ca toata lumea trebuie sa aibe un frigider...mai ales acum cand cei de la Liebherr au hotărât să ofere 6 ani de garanție clienților care cumpără produse în perioada 15 mai – 31 august 2016.

“Calitate, Design și Inovație- 6 ANI GARANȚIE”


Dezvoltarea continuă a produselor, optimizarea tuturor componentelor și o prelucrare perfectă până la cel mai mic detaliu asigură deja proverbiala calitate Liebherr. Astfel, bazându-ne pe calitatea de înaltă clasă dăm startul unei noi campanii de extragaranție.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu