joi, 16 iunie 2016

Cea mai frumoasa perioada din viata

Eu sunt de parere ca cea mai frumoasa perioada din viata noastra este...perioada copilariei.
Atunci poti face tot ce iti doresti...prosti :D ... sa te joci...sa iesi cu copii si multe altele,dar o data ce ai devenit adult cu acte in regula :P este mult mai greu.
Atunci ai in cap doar...sunt bine copii,au mancat,s-au certat cu copii(asta daca au aparut in viata noastra),sa faci curatenie,sa speli,sa gatesti pentru sot si lista poate continua pana maine.
Bine poate sa fie si excepti...ca in cazul meu...eu ma joc cu copii mei ca si cum as fi si eu tot un copil :P dar un picut mai mare ;)
Azi am vazut un site care are niste jucarii foarte frumoase pentru baietei(asa cum este si baietelul meu),dar si fiicei mele ii place enorm sa joace cu masinutele...parca ar fi baietel(asta ca imi doream enorm de mult sa fie baiat :) )

MASINA DE TEREN CU TELECOMANDA SUV GRAND PRIX - GALBEN


Intrati sa vedeti si alte modele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu