vineri, 1 aprilie 2016

Primul document printat


Prima mea imprimanta mi-a cumparat-o mami meu cand eram in clasa a 8 .Nu-mi venea sa cred,asa ca m-am tot chinuit sa inteleg cum se instaleaza mai intai de toate,iar apoi am si pus-o in functiune.
Primele harti scoase cu imprimanta au fost testele de la Lb.Romana de trebuia invatate pentru examene.

Campania “Canon Cashback plus 3 ani garanție” este valabilă în
perioada 01.03.2016 – 30.06.2016. Canon pune la dispoziție o serie de
produse pentru care cumpărătorii vor primi înapoi o sumă de bani, plus o
garanție extinsă cu o durată de 3 ani.
Produsele aflate în promoție aparțin în special gamelor MAXIFY și i-SENSYS,
ce conțin echipamente pentru imprimarea, scanarea și managementul
documentelor, dedicate în special segmentului de companii mici și
mijlocii. Lista produselor aflate în promoție poate fi consultată aici.
Mecanismul campaniei este următorul: după achiziționarea unui produs
Canon aflat în promoție, participantul trebuie să acceseze link-ul să se înregistreze online
prin intermediul formularului de pe site și să completeze numărul de serie al
produsului, să scaneze și să încarce o copie a facturii sau a bonului fiscal -
pe acestea să fie mențioante clar denumirile produselor achiziționate, și o
fotografie a codului de produs și a codului EAN, aflate pe cutia produsului,
în formularul de solicitare on-line.
În urma înregistrării, participantul va primi un mail de confirmare. În cazul în
care acest mail nu este primit, înregistrarea nu este validă.
Valoarea de Cashback aferentă produsului Canon achiziționat se va
returna doar prin transfer bancar, în contul menționat de participant la
înscriere.
Înscrierea se poate face până pe data de 30.06.2016, până la miezul nopții.
Orice înscriere realizată mai târziu de această dată nu va fi luată în
considerare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu